Брендовий проєкт набережної меру Черкас представили харків’яни

Авторський проєкт облаштування набережної з елементами, які підкреслюватимуть бренд Черкас, міському голові Анатолію Бондаренку презентували фахівці харківської ТОВ «SBM studio».

– У своїх планах щодо розбудови прибережної зони враховуємо бачення містян, викладені в Стратегії розвитку міста Черкаси до 2032 року, яка минулого року була ухвалена депутатами міської ради. Нагадаю, що першим пріоритетом цього документу містяни визначили Дніпро як бренд і стиль міста, – написав Анатолій Бондаренко на власній сторінці у «Фейсбук».

Щодо того, якими саме елементами відповідно до проєкту пропонують облаштувати набережну, автори, поки тримають інтригу.

Відомо лише те, що в основі нової концепції розвитку набережної лежить тема води, розвиток культури, туризму та інфраструктури, що прописані у Стратегії розвитку Черкас. А втілення даного проєкту – це елемент  створення оригінального і впізнаваного бренду Черкас.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *