Відключення світлофорів у Черкасах викликає безлад. Гинуть люди
Підлі ракетні атаки рашистів на об’єкти енергетичної іфраструктури України показали ще один аспект, який москалі можуть використовувати як важіль впливу на українського обивателя. І це знеструмлення світлофорних об’єктів у містах. Адже вимкнення світлофорів на особливо небезпечних ділянках міської автотранспортної мережі здатне викликати колапс на міських вулицях і підвищити рівень смертельної небезпеки. Бо у ДТП калічаться і гинуть люди.
Перехрестя однієї головних транспортних артерій міста з другорядними дорогами – це завжди пастка для водіїв і пішоходів, яким необхідно перетнути головну. А у реаліях Черкас, які ще за часів «совка» набули слави міста нахабних водіїв – це колапс.
Увімкнути лівий поворот, виїхавши на саме перехрестя, для черкаського водія, що два байти об асфальт. Підрізати, або хвацько пролетіти через перехрестя на червний сигнал світлофора – ледь не черкаська «народна» забава. А не пропустити пішохода на пішоходці – майже правило хорошого тону. Мені не раз у Черкасах сигналили водії, коли я пропускав пішохода на «зебрі».
Їх дуже розлючувало, що через це вони змушені були на кілька секунд зупинити свої автівки. І чхати вони хотіли на вимоги Правил дорожнього руху.
Черкаси, 8.00. їду по Надпільній і, наблизившись до перехрестя з вулицею Чорновола бачу картину, яка загрожує стати звичною. На перехресті, де вимкнено світлофори, стоять дві розтрощені автівки. Ясно, що у цій, як і у кожній ДТП є винуватець. З мережі інтернет дізнався, що ця аварія забрала людське життя.
Звісно, винуватити у тому що сталось вимкнені світлофори – це щось із розряду інфантильності. Бо аварія у будь-якому випадку сталась тому, що хтось із водіїв порушив Правила дорожнього руху. Інакше не буває.
Але слушною буде і та думка, що при увімкненому світлофорі цієї аварії могло і не статись. А відтак, не було б потерпілих, один з яких – сорокарічний чоловік, сьогодні вранці помер у лікарні.
Що про ситуацію на автошляхах Черкас у зв’язку з виключенням світлофорів думають у Патрульній поліції, запитав у їхній пресслужбі.
Однак, як виявилось, офіційної статистики, з якої було б видно наскільки зростає кількість ДТП при виключених світлофорах, не існує.
– Відповідно до статистики, цьогоріч, у порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість ДТП у Черкасах зменшилась. Утім, у сенсі вашого запитання, офіційна статистика об’єктивну картину не відображає. Звичайно, вимкнення світлофорних об’єктів на міських вулицях зовсім не сприяє покращенню ситуації на дорогах. Логічно, що погіршує. А також це негативно впливає і на рівень безпеки усіх учасників руху. Не останню роль відіграє і загальний рівень культури всіх учасників руху, включно з рівенем взаємоповаги між ними. Не працюючі світлофори на складних перехрестях одразу виливаються у виникнення величезних автопробок на дорогах. Бо водії, які рухаються по головній, не вважають за необхідне пропускати транспорт, що рухається по другорядній. У таких випадках патрульна поліція, виходячи з власних можливостей, намагається розв’язати ситуацію, ставлячи на перехрестя регулювалоьника. Але, зрозумійте правильно, поставити полцейського на кожному міському перехресті нереально, – пояснив працівник Патрульної поліції Олекій Драгун.