Про прості речі, через які немає інтернету, черкащанам розповів інтернет-провайдер

Очільник черкаської компанії провайдера «McLaut» Віталій Лаут на своїй сторінці у «Фейсбук» відповів на найпоширеніші питання пов’язані з відсутністю інтернету у споживачів та перебої у мережі під час відключення електропостачання.

Я розумію обурення людей, стосовно відсутності інтернету, але хочу нагадати декілька простих речей: у нашій країні, на превеликий жаль, іде війна, внаслідок чого дуже сильно постраждала енергетична інфраструктура, і вона працює в аварійному режимі. Наше першочергове завдання – забезпечити зв’язком об’єкти критичної інфраструктури, а саме: силові та рятувальні підрозділи, лікарні, ВЦА та інші об’єкти.

Крім того, кожне відключення/включення живлення ще і виводить з ладу наше обладнання, через що його потрібно ремонтувати або замінювати.

Відповіді на поширені питання:

Чому в моєму багатоквартирному будинку немає електропостачання і немає інтернету?

Тому що обладнання на вашому будинку також потребує підключення до електропостачання.

Чому електропостачання вже є, а інтернету немає?

При вимиканні світла і наступному його вмиканні в електромережі виникають великі навантаження, що виводить з ладу наше обладнання. Тому прохання, якщо в будинку з’явилось живлення, а інтернет – ні, повідомте будь-ласка про це або в соцмережах особистим повідомленням, або зателефонуйте до нашого кол-центру.

Чому коли немає електропостачання, то через деякий час зникає інтернет в приватному будинку, який підключено по оптиці?

У будь-якому випадку підключення приватних будинків виконується від найближчого вузла зв’язку провайдера. Всі наші вузли зв’язку забезпечені пристроями безперебійного живлення та обладнані акумуляторами. Але акумулятори розраховані на підтримку живлення від однієї години – до 3х годин, після чого потребують циклу заряджання в середньому протягом 8 годин. На жаль, електропостачання на 8 годин поспіль не вмикають. Тому не повністю заряджені акумулятори все більше і більше деградують і кожного наступного разу працюють менше ніж повинні.

Чому постійно зайняті всі лінії кол-центру?

В звичайному режимі кол-центр обробляв за добу 1500 дзвінків. Зараз кількість звернень за телефонами кол-центру перевищила 4000 дзвінків на добу. Крім того, дзвінки йдуть хвилями (відразу після вимкнення або ввімкнення електропостачання), що ще більше ускладнює їх обробку.

Як зробити, щоб у багатоквартирному будинку при відсутності електропостачання працював інтернет?

На жаль, звернення на встановлення безперебійників у багатоквартирних будинках виконати не можливо з кількох причин, перше – звичайний безперебійник не допоможе, його вистачить на півгодини максимум, друге – спеціальні блоки живлення з акумуляторами одночасно встановити не можливо фізично, і в Україні зараз геть немає де купити акумулятори, а автомобільні встановлювати небезпечно. Тому єдиний вихід* (для абонентів у м. Черкаси) – зробити підключення в квартирі до оптичного волокна. Тоді ви не будете залежати від елетропостачання в будинку, звісно за умови, що у вас є генератор або акумулятор, щоб забезпечити ваше помешкання живленням.

Чому знімається абонентська плата коли немає світла і інтернету?

Це форс-мажорна ситуація, в країні іде війна. Пошкоджена енергетична інфраструктура працює в аварійному режимі, а інтернет на пряму залежить від живлення.

Що робити далі? І коли це закінчиться?

До кінця грудня приїдуть 14 генераторів з Туреччини, які забезпечать функціонування в безперебійному режимі всі наші вузли зв’язку у місті Черкаси та в деяких райцентрах. В кінці січня наступного року приїдуть ще 28 генераторів з Китаю. Звісно, ситуація стане краще. В лютому приїде контейнер з акумуляторами, – будемо міняти ті що є на нові. Але зараз зробити, на жаль, нічого не можливо. Всі постачальники або не мають товарів на складах і не працюють, або чекають, як і ми, на поставку із-за кордону. Логістика зараз не найкраща – через Європу, а це, звісно, не прискорює процеси. Строки виготовлення в Туреччині і в Китаї вже перевищили 3 місяці.

Отже, що маємо – то маємо. Тому прошу з розумінням ставитись до наших співробітників, що працюють цілодобово, щоб забезпечувати вас зв’язком.

Фото з сайту “Про все”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *