З черкаських тролейбусів масово втікали «зайці»

Масову втечу пасажирів, що звикли їздити «зайцями» спровокувала поява контролерів у черкаських тролейбусах.

Про це., а також  про результати першого рейду контролерів у черкаських тролейбусах, де тепер оплату за проїзд здійснюють за сучасними технологіями і на новітньому обладнанні, журналістам «City News» розповів комерційний директор «Смарт тікет технолоджі» Вадим Чередняк.

– Вчора у тестовому режимі наші контролери вийшли на тролейбусні маршрути. Вони проводили не тільки перевірку здійснення пасажирами оплат за проїзд, але й інформаційно-роз’яснювальну роботу. А ще перевіряли документи пільгових категорій пасажирів, допомагали оплатити проїзд через валідатор тим пасажирам, які ще не розібрались як це робити, – пояснив суть і завдання першого рейду контролерів Вадим Чередняк.

– Чи багато виявили таких пасажирів тролейбусів, які не змогли самостійно скористатись новацією?

– Під час рейду ми побачили, що близько 80 відсотків пасажирів готові до впровадження нового способу оплати. Вони знають як оплатити проїзд банківською карткою або за допомогою мобільного телефону чи смарт-годинника. Правда, подекуди виникають проблеми при оплаті проїзду за допомогою паперових квитків з QR-кодом: дехто із пасажирів банально і безпорадно підносять його з різних боків валідатора. У таких випадках наші контролери пояснюють пасажирам як здійснити оплату.

– А який рівень підготовки показали самі контролери? Наскільки вони є компетентні у питаннях роботи з новітніми технологіями і сучасним обладнанням?

– Велика частина наших контролерів – це колишні кондуктори підприємства, що надає послугу перевезення пасажирів електротранспортом – «Черкасиелектротранс». Є навіть ті, хто у тролейбусному парку працював безпосередньо контролером. Тому для наших людей ця робота знайома. Звісно ж вони проходили спеціальне навчання. Але можна сказати, що зараз відбувається інформаційно навчальний процес як для пасажирів так і для наших працівників. І ті і інші ще вчаться працювати з новітнім обладнанням.

Тож проблем немає?

– У процесі роботи з обладнання ми зіштовхуємося із деякими проблемами організаційного і технічного характеру. Зокрема, не зчитуються дані з деяких карток у людей. У таких випадках ми одразу пропонуємо громадянам  прийти до нас у зручний для них час до нашого офісу, щоб індивідуально підійти до вирішення ситуації, визначити у чому проблема. Наші фахівці роблять тест із їхніми картками і усувають ці недоліки. Трапляється, що у людей чомусь не реагує NFC, то також проблему вивчаємо і усуваємо. Тобто ми підлаштовуємось під людей, і люди з нами вчаться. В цілому ми дуже задоволені тим, як це відбувається.

– То Ви задоволені тим, що побачили під час рейду?

– Так, задоволені однозначно. Однак реакція людей на появу контролерів бувала різною. Значна частина пасажирів тролейбусів, бачачи появу наших контролерів, які одягнені у яскраво-салатового кольору жилети, раптом виявляла нестерпне бажання покинути тролейбус. Причому втікали з тролейбуса масово. Дехто, правда, залишався. Очевидно ті, у кого совість чиста, сидять спокійно, а ті, хто відчуває за собою грішок, втікають. Також, додам, що у країні війна, дуже складно знайти гроші на фінансування навіть найнеобхідніших програм. Транспорт застарів, як фізично так і морально, потрібні величезні кошти на його утримання. Тому наша система зараз дуже доречна, ми допоможемо вивести гроші з тіні і намагатимемося збільшити обсяг зібраних коштів для його утримання. Дуже сподіваємося на свідомість мешканців міста, та просимо їх допомагати нам. Ми у свою чергу постараємося якнайкраще надавати послугу перевезення.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *