Реформа профосвіти: Шкарлет розповів про стипендії, проєкти та плани на 2022 рік
Ефективність професійної (професійно-технічної) освіти є однією з умов швидкого економічного розвитку України.
Про це міністр освіти і науки Сергій ШКАРЛЕТ написав у Телеграмі.
“Зміни, які зараз відбуваються у сфері професійної освіти, – це дуже потужний стрибок уперед. Саме ефективність цієї галузі є однією з умов швидкого економічного розвитку нашої країни. Нині це чудово розуміють на всіх рівнях державного управління. Однак особливо важливою для сфери є підтримка Президента України, адже завдяки затвердженому ним указу «Про пріоритетні заходи щодо розвитку професійної (професійно-технічної) освіти» галузь отримала друге дихання”, – заявив Шкарлет.
Він поінформував, що упродовж останнього півріччя після ухвалення указу Президента міністерство вжило низку заходів: підвищився розмір мінімальної академічної стипендії учням закладів профосвіти з 490 до 1250 грн на місяць, затверджені методичні рекомендації щодо передачі закладів профосвіти з державної в комунальну власність, затверджені методичні рекомендації щодо створення наглядової (піклувальної) ради закладу професійної (професійно-технічної) освіти, зібрані та опрацьовані пропозиції щодо проєкту Державної цільової програми розвитку професійної (професійно-технічної) освіти на 2022-2027 роки.
За словами міністра, презентація проєкту планується найближчим часом.
Крім того,“пріоритетним напрямом у реформі професійної освіти Шкарлет назвав оновлення інфраструктури закладів. Цьогоріч на створення навчально-практичних центрів уряд виділив 150 млн грн, які між собою розділять 62 профтехи. Водночас у проєкті державного бюджету на 2022 рік планується закласти 250 млн грн, що підтверджує пріоритетність реформи на національному рівні, додав Шкарлет.
За його словами, “нині у сфері професійної освіти ми реалізуємо 75 міжнародних проєктів, зокрема 66 – на регіональному рівні та 9 – на національному. Серед наших партнерів – Представництво ЄС в Україні, Міжнародна організація праці, Європейський фонд освіти тощо. І це тільки початок”.