У Черкасах за перевищення швидкості оштрафували швидку, яка поспішала рятувати постраждалих в аварії

Швидкі поспішають на виклики, і за це їх штрафують. У кількох регіонах України керівники служби скаржаться на “листи щастя” за перевищення швидкості. Камери відеофіксації не вирізняють карети швидкої як спецтранспорт, і через це керівникам швидкої в особистий електронний кабінет надходять сповіщення про штрафи.

Про це інформує “П’ятий канал”.

Швидкі належать до спецтранспорту і мають право використовувати проблискові маячки та сирену. А ще за потреби перевищувати швидкість. Так було нещодавно, коли бригада медиків поспішала до постраждалих в аварії поблизу села Мошни.

Це відео з однієї з п’яти дорожніх камер у Черкасах, що фіксує перевищення швидкості. Коли керівник черкаської екстренки отримав так званий лист щастя про штраф – здивувався. Нині він оскаржує це рішення, намагаючись довести, що це був спецтранспорт на виклику.

“Кожен день більш як сто автомобілів виконує невідкладні завдання, іноді технічні причини, іноді людський фактор, в будь-якому випадку, ви знаєте, автомобілі зараз працюють в посиленому режимі”, – пояснює керівник Черкаського обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Ігор Фесун.

Такі історії із штрафами є й в інших регіонах України. 

У Департаменті патрульної поліції пояснюють – система працює автоматично, незалежно від категорії та виду транспорту.

“Якщо все ж такий транспортний засіб фіксується камерою автоматичної фіксації, який рухався з увімкненими проблисковими маячками, але це непомітно на фото або неможливо візуально визначити, то особа, щодо якої винесена постанова, має право її оскаржити до Департаменту патрульної поліції, написавши заяву. Розглянувши заяву, ми скасовуємо адмінпостанову”, – зазначила речниця Патрульної поліції України Яна Кутова.

Постанови про порушення скасовують, якщо підтвердять рух з увімкненими проблисковими маячками, медики ж обурені – доводити це немає часу.

“Якщо за кожний автомобіль ми будемо писати листи, це в мене паралізує роботу мінімум 1-2 людей, які тільки і будуть робити, що збирати цю інформацію і направляти листи на управління”, – зауважив Ігор Фесун.

Тож нині водіям швидких доведеться стежити не тільки за виконанням нормативу доїзду на виклики – у 10 хвилин, а й за тим, щоби не перевищувати швидкість.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *