На Черкащині дбають про оздоровлення дітей

Літо у розпалі. В умовах війни та зважаючи на безпекову ситуацію, в області організували та проводять кампанію з оздоровлення та відпочинку дітей.

Натепер послугами відпочинку охоплено 650 дітей від 7 до 18 років, що становить 4,39% від загальної кількості запланованих. Загалом, із врахуванням умов воєнного часу, влітку 2022 року послугами оздоровлення та відпочинку запланували охопити майже 15 тисяч дітей. З них понад 10 тисяч належать до пільгових категорій.

Цьогоріч на проведення оздоровчої кампанії заплановано спрямувати 2,7 млн грн з місцевих бюджетів. З них вже використали 353 тисячі.

Через повномасштабну війну в країні діють правові обмеження, які не дозволяють проводити оздоровчу кампанію на рівні минулих років. Безпека ж дітей є основним пріоритетом при організації оздоровлення та відпочинку дітей.

Обласний штаб з оперативного вирішення питань підготовки та організації оздоровлення, відпочинку дітей, учнівської молоді влітку 2022 року проводить комплексну перевірку дитячих закладів оздоровлення та відпочинку щодо їх готовності до відкриття.

Фахівці Головного управління Держпродспоживслужби під час проведення оздоровчого сезону обстежують заклади, звертаючи особливу увагу на зміцнення матеріально-технічної бази оздоровчих закладів, забезпечення водою, продуктами харчування тощо. Реалізовуються заходи щодо збереження життя і здоров’я дітей під час їх перебування в закладах.

Натомість Головне Управління ДСНС України у Черкаській області проаналізувало стан пожежної та техногенної безпеки об’єктів, що задіяні під час оздоровчого сезону, незалежно від їх форми власності та підпорядкування. Крім того, у закладах оздоровлення дітей постійно проводять державний нагляд (контроль), у межах компетенції.

Головним управлінням Національної поліції в Черкаській області забезпечується охорона громадського порядку в місцях відпочинку і оздоровлення дітей.

За інформацією пресслужби Черкаської ОДА

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *