Від вчителя до інтернет-маркетолога: черкащанка знає як заробляти в соціальних мережах

Тальнівчанка Мар’яна Заступаєва пропрацювала в школі 8 років вчителем математики та інформатики. Та ризикнула і вирішила кардинально змінити свій рід діяльності. Тепер замість підручників та конспектів уроків у неї інстаграм-кейси та контент-плани. Наразі колишня викладачка стала інтернет-маркетологом, – інформують “Вісті Черкащини”.

Мар’яна каже, що при тому обсягу роботи, який вона виконувала, у неї не вистачало часу ні на себе, ні на сім’ю. І хоча вчителювання їй подобалось, всі ці фактори змушували жінку думати про якесь інше заняття. До зміни професії вона йшла поступово.


Думки змінити вид діяльності у неї виникали ще минулого року, однак каже, що слухала своїх рідних, які радили триматися за традиційну роботу. Було лячно кидати звичний ритм життя і йти у невідомість. Але набираючись знань та проходячи різні навчання у сфері маркетингу соціальних мереж, впевненість з’явилась.
– Більше року тому я пройшла курс із таргетованої реклами і мене захопила ця сфера. Тоді я думала, що зможу поєднувати основну роботу із соцмережами, однак зрозуміла, що треба віддаватися повністю чомусь одному. Якщо щось робити – то на всі 100%, а не по трішки всього.
Мар’яна розповідає, що вже понад рік мала знання і могла б працювати, але не заявляла про себе. Та коли остаточно вирішила, що буде займатися маркетингом у соціальних мережах, влаштувала собі фотосесію, оформила сторінку і зараз активно веде свій блог як експерт. Зізнається, що найтяжче їй давалися перші розмовні історії. Каже, перезаписувала їх не один раз. Проте без них, ділиться Заступаєва, людям буде не цікаво спостерігати за вами, адже дописувачів цікавить саме особистий бренд експерта.


Зараз жінка веде соціальні мережі тальнівського магазину меблів та дитячого центру. Каже, що із пошуком клієнтів проблем не було, адже вони самі її знайшли.
Мар’яна в захваті від того, що може підлаштовувати робочий графік під себе, адже вона не прив’язана ні до місця, ні до часу. Каже, що поєднувати материнство і роботу в соціальних мережах набагато легше. Її маленький син навіть бере участь в деяких проєктах мами: ходить із нею на фотосесії та часто з’являється у її блозі. Однак чоловік не в захваті від того, скільки часу дружина проводить у соцмережах. Та Мар’яна говорить, що всі витрачають багато часу на те, щоб полистати стрічку інстаграму або фейсбуку, вона ж отримує за це кошти.


Як і в будь-якій роботі, каже Заступаєва, в її сфері потрібно цікавитись всіма новинками та розвиватися.
– Вдосконалюватися потрібно постійно. Якщо ти пройшов один курс, на цьому все не закінчується, адже в цій сфері все дуже швидко змінюється і потрібно й самому бути мобільним до змін, – каже експертка
Також жінка говорить, що цю професію потрібно любити. Їй самій дуже подобається, коли вона бачить естетично красивий вигляд тих сторінок, які веде і вона насолоджується результатом своєї роботи.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *