Переселенцями у Черкасах опікуються фахівці обласного контактного центру

З початком відкритого вторгнення російських загарбників в Україну різко у рази зріс потік громадян, які через російські обстріли і створену цим смертельну загрозу змушені були залишити свої домівки. На Черкащині першими переселенців зустрічають фахівці Черкаського обласного контактного центру.

Про те, як працює Центр журналісту «City News» розповіла керівниця згаданої структури Лариса Ходаковська.

З її слів відомо, що у Черкасах Контактний центр Урядової гарячої лінії почав працювати з квітня 2013. Завдання Центру – організація більш кращого і ефективного обслуговування громадян, які звернулись на урядову гарячу лінію з тим чи іншим питанням, або проблемою, вирішити яку самотужки не вдалось.

– Контактний центр – це елемент єдиної системи опрацювання звернень громадян. Наша робота суто технічна. Ми слідкуємо за тим, щоб звернення громадян, які надходили на Урядову гарячу лінію, були правильно і точно спрямовані у центри прийняття рішень відповідно до їх повноважень щодо суті порушених питань. Також фахівці Центру сприяють тому, щоб порушене громадянином питання було вирішено позитивно для заявника і щоб відповідь на звернення надходила вчасно, – пояснила журналісту «City News» керівник Центру Лариса Ходаковська.

З початком війни у 2014 році Контактний центр отримав нові, додаткові функції.

На базі Центру створили відділ роботи з учасниками АТО, і також почали здійснювати соціальний і інформаційний супровід перенселенців. Першими на Черкащину почали їхати жителі окупованого Криму, а потім і Донеччини та Луганщини. Всіх, хто з переселенців від початку війни звертався до Центру, годі й перелічити.

– Тільки за минулий рік фахівці Контактного центру обслужили 59 тисяч 226 звернень. З них 9 тисяч 278 громадян звертались на  урядову гарчу лінію. Решта звернень надійшли безпосередньо у Центр. Тобто, майже 50 тисяч звернень на рік – це звернення від внутрішньопереміщених осіб, – розповіла Лариса Ходаковська, – Так склалось, що конаткти нашого Центру пошукова система «Гугл» видає першою. Тож, нам телефонують громадяни з різних регіонів України, яким не вдалось отримати потрібну інформацію де інде, – зазначила пані Лариса.  

З організацією евакуаційних потягів, їх пасажирів – переселенців зустрічають обласного штабу по роботі з внутрішньо переселеними особами (ВПО).

– Евакуаційні потяги прибувають на залізничну станцію Тараса Шевченка регулярно раз на чотири дні, і щоразу такий поїзд я зустрічаю разом із першим заступником керівника ОВА (вона ж керівник обласного штабу по роботі з ВПО) та директором Департаменту соціального захисту населення Черкаської обласної державної адміністрації Русланом Чикалом. На минулому тижні прийняли 51 особу. З них двадцятеро дітей різного віку від 1 місяця до 16 років. Їх поселили у одній зі шкіл у Тальному Звенигородськошго району, а доправили цих людей туди автобусом, який надала місцева адміністрація, – зазначила керівниця Центру.

Загалом по допомогу фахівців Центру звертаються не лише ті переселенці, які прибувають на евакуаційних потягах. Частіше за все громадяни, які хочуть виїхати з регіонів, охоплених війною, заздалегіть перед виїздом телефонують до Центру.

– У нас є повна інформація про те, куди у які регіони області ми можемо розселити людей і скільки конкретно є місць. На жаль у Черкасах, Смілі та великих містах Черкащини місць вже не залишилось, але є місця у сільській місцевості. То ж ми  з’ясовуємо, чи бажає особа жити у сільській місцевості, і якщо так, то далі робимо все необхідне, щоб ця вона знайшла притулок на Черкащині. На даний час у нас є місця компактного поселення. Нині ми селимо людей у Гусаковому та у Бужанці. Для проживання підготовлено приміщення місцевих шкіл, які облаштовані ліжками з матрацами й постіллю. Там також є продукти харчування та гігієнічні набори. Дуже активно з нами співпрацює у цьому напрямку Черкаська обласна організація Червоного Хреста України. Разом з нами виїздять зустрічати евакуваційні потяги і одразу на місці вручають людям рюкзачки – продуктові набори, – додала вона.

Довідка:

Черкаський обласний контактний центр працює цілодобово. Звертатись за номерами телефонів 068 621 80 29, 050 420 13 56, а також можна телефонувати на безкоштовний номер 0 800 508 876

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *