Українські школярі показали один із найвищих показників стійкості серед однолітків у світі

Один із найвищих показників стійкості – 12 % показало українське учнівство у ході міжнародного дослідження соціально-емоційних навичок школярів. Участь у ньому взяли понад 5 тисяч школярів із 15 країн Світу. Серед учасників 400 учнів зі шкіл усіх районів області.

Про це на брифінгу розповіла начальниця обласного управління Державної служби якості освіти Оксана Компанієць.

– Україна вперше долучилась до міжнародного дослідження соціально-емоційних навичок школярівДо СЕН-2023. Участь у ньому взяли участь 5 тисяч школярів із 15 країн Світу, і у тому числі 400 учнів та учениць зі шкіл усіх районів області, віком 10 та 15 років. До його проведення  в Україні Організація економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР) співпрацювала з громадською організацією «ЕдКемп Україна», яка виступила національним партнером проєкту за підтримки Державної служби якості освіти. Під час досліджень учні та учениці українських шкіл показали один із найвищих показників стійкості серед однолітків у Світі – 12 %, – розповіла Оксана Компанієць.

Як поінформувала керівниця обласного управління Державної служби якості освіти, ДоСЕН заміряли соціально-емоційні навички школярів та школярок віком 10 і 15 років.

Серед них:

– навички виконання завдань (наполегливість, відповідальність, самоконтроль, мотивація досягати);

– навички регуляції емоцій (стресостійкість, контроль над емоціями, оптимізм);

– навички взаємодії з іншими (впевненість у собі, товариськість, енергійність);

– навички широти кругозору (допитливість, креативність, толерантність);

– навички залученості (співпереживання, довіра).

Якщо виокремити вікові особливості, то соціально-емоційні навички краще сформовані у 10-річних учнів та учениць, аніж у 15-річних. Старшокласники показали слабше розвинені навички мотивації досягати, довіри, оптимізму, енергійності й упевненості в собі. Натомість 10-річні діти менше співпереживають, проявляють толерантність, відповідальність, креативність, допитливість,

– Дослідження дуже об’ємне та ґрунтовне, а його результати важливі.  Опрацювавши їх, ми матимемо своєрідну дорожню карту для подальших дій. Зокрема, для того, щоб ще більше уваги приділяти формуванню соціально-емоційних навичок в учнів. Це – не тільки про підтримку учнів, а й про розвитку освіти загалом. Зокрема, якісне опанування шкільного матеріалу, – резюмувала Оксана Компанієць.

Володимир Лимаренко-Полянський

Фото з інтернет

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *