Інноваційну STEAM-лабораторію обладнали в черкаській гімназії
Сучасну STEAM-лабораторію презентували в 9-ій гімназії Черкас. Аби навчальний процес у ній був цікавим та дослідницьким, її обладнали лазерним верстатом із цифровим керуванням, 3D сканером, 3D принтером, окулярами віртуальної реальності, фрезером, конструкторами LEGO. Тут проводитимуть уроки інформатики та технологій для учнів 5 – 11 класів.
Нову лабораторію обладнали коштом міського бюджету та державної субвенції. Ще раніше, в 2017 році, гімназія долучилася до проекту «Інноваційні школи Черкащини» та розпочала впровадження занять із робототехніки.
У новій STEAM-лабораторії кілька кабінетів: один для теоретичних занять, ще два – для практичних. Тут опановуватимуть науку (Science), технології (Technology), технічну творчість (Engineering), мистецтво (Art) та математику (Mathematics).
Сьогодні, 27 січня, навчальні класи оглянули міський голова Анатолій Бондаренко, його заступниця Анастасія Чубіна разом із заступницею очільника обласної державної адміністрації Ларисою Кошовою. Діти поділилися своїми досягненнями та показали гостям напрацювання.
– Приємно вражений і захоплений тим, наскільки в нас розумні та кмітливі учні. Діти не заучують величезну кількість матеріалу, а аналізують його, застосовують теоретичні знання в практичному житті, шукають нових і креативних рішень, працюють у команді, – прокоментував Анатолій Бондаренко. – Цей проект ми втілили разом із обласною державною адміністрацією. Радує, що особливо коли йдеться про дітей, ми завжди відчуваємо підтримку та знаходимо порозуміння.
У практичній STEAM-лабораторії учні зможуть втілювати свої проекти за кількома напрямами. Це – робототехніка різних рівнів на основі наборів LEGO, Arduino, Roborobo, Rev Robotics, ракетомоделювання, 3Д-моделювання, прототипіювання власних проектів на різних платформах.
Із дітьми працюватимуть вчитель технологій Микола Цимбал та вчитель інформатики Борис Ховряк.
Директорка гімназії Ірина Топчій розповіла, що їхній навчальний заклад рухається до того, аби випускники не просто мали знання із біології чи математики, а були озброєні компетентнісними знаннями й могли з легкістю застосувати їх на практиці.
Під час презентації Ірина Топчій передала подяку Анатолію Бондаренку – за небайдуже ставлення до потреб освітньої сфери, підтримку дітей та молоді в їхньому прагненні до розвитку та інновацій, за багаторічну плідну співпрацю з гімназією.
Про це інформують у Черкаській міській раді