Що робити, якщо не генерується COVID-сертифікат: роз’яснює НСЗУ

COVID-сертифікат може не згенеруватися, якщо в електронній системі в записі пацієнта про вакцинацію є помилка — неправильно вказані особисті дані, назва або партія вакцини абощо. У цьому випадку потрібно звернутися до пункту, в якому пацієнту робили щеплення.

Внести чи виправити дані про вакцинацію має повноваження лише той лікар, який проводив щеплення. Інші лікарі, сам пацієнт чи НСЗУ не мають такої технічної можливості. Таке обмеження необхідне для захисту пацієнта, адже якщо хтось випадково видалить дані пацієнта в електронній системі, відновити їх буде неможливо.

Якщо вакцинацію проводив сімейний лікар у вашій амбулаторії, потрібно звертатися до нього. Якщо ви щеплювалися в пункті масової вакцинації, у вашій пам’ятці про щеплення є прізвище та місце роботи лікаря, який вносив у систему ваші дані — зверніться туди. Візьміть із собою паспорт громадянина України та ідентифікаційний код.

Також сертифікат може не згенеруватися при щепленні різними вакцинами. В Україні застосовують декілька вакцин проти COVID-19, створених за різними технологіями. Іноді лікарі вирішують щеплювати пацієнта різними препаратами. Наразі в Україні визнаються такі комбінації: перша доза AstraZeneca/CoviShield, Moderna або Comirnaty/Pfizer-BioNTech, друга доза Moderna або Comirnaty/Pfizer-BioNTech.

Вакцину CoronaVac/Sinovac не можна комбінувати з іншими вакцинами. Сертифікат про вакцинацію можна отримати, якщо щеплення відбулося визнаною в Україні комбінацією вакцин.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *