Дві третини шкіл Черкащини запровадили електронні щоденники і класні журнали

На Черкащині триває процес цифровізації навчання у загальноосвітніх навчальних закладах. У двох третинах шкіл області вже запровадили електронні класні журнали та учнівські електронні щоденники, де фіксують оцінювання рівня знань школярів.

Про це, розповідаючи  про результати моніторингу стану цифровізації у школах регіону, журналісту «City News» повідомила начальниця управління Державної служби якості освіти в Черкаській області Оксана Компанієць.

– В області проведено перший етап моніторингу стану цифровізації у школах регіону, який охопив 68 закладів освіти у 47 ОТГ. Участь у опитування взяли більше 8 тисяч респондентів, серед яких є і учителі, і учні і їх батьки. Цікаво, що близько половини опитаних, відповідаючи на поставлені запитання, сказали, що вважають задовільним рівень забезпечення навчальних закладів сучасним комп’ютерним обладнанням та програмним забезпеченням. І, поряд із цим, стільки ж опитаних вважають цей рівень не задовільним. Позитивним моментом ї те, що у двох третини шкіл області запровадили і ведуть електронні класні журнали та учнівські електронні щоденники, де фіксують оцінювання рівня знань школярів. Це дозволяє учителям і батькам школярів краще контролювати успішність учнів, забезпечує об’єктивність і прозорість, а також суттєво обмежує можливість маніпуляцій

Володимир Лимаренко-Полянський

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *