Чотириста дзвінків щодня опрацьовує Громадська приймальня Департаменту соцполітики у Черкасах

Близько 300 громадян та 400 телефонних дзвінків щодня приймають працівники  громадської приймальні Департаменту соціальної політики Черкаської міської ради. Щодо вирішення тих чи інших питань туди звертаються ветерани війни, ВПО, багатодітні родини, отримувачі державних соціальних допомог.

Про це повідомили на «Фейсбук»-сторінці структури повідомила заступниця міського голови Черкас, кураторка галузі Марина Гаркава:

– Громадська приймальна – це обличчя департаменту. І ми постійно працюємо над компетенціями і стресостійкістю працівників. Адже їм доводиться орієнтуватися в понад 40 видах соціальних допомог, відповідати на масу дотичних питань, консультувати і обов’язково дотримуватися етики у спілкуванні з людьми. Працюємо, аби відвідувачі департаменту мали змогу отримувати якісну послугу.

Щодня до приймальні щодо вирішення тих чи інших питань очно звертається по 300 громадян. А ще не менше чотирьохсот отримують інформацію зателефонувавши на телефонні номери приймальні. У піковий період з січня по липень кількість дзвінків зростає до однієї тисячі на день.

Ведуть прийом громадян та відповідають на телефонні дзвінки 20 фахівців з різних структурних підрозділів Департаменту. З них чотири стаціонарні та 2 телефони мобільного зав’язку обслуговує троє працівників.

Звертаються ж до приймальні представники різних соціальних категорій: багатодітні родини, ветерани війни, внутрішньо перемішені особи, отримувачі державних соціальних допомог тощо.

– Я щороку звертаюся до департаменту соціальної політики за отриманням допомоги для військовослужбовців. Почув, що буде виплачуватися грошова премія від міста до Дня захисника України. Довідався про перелік потрібних документів, мене без черги обслужили фахівці громадської приймальні, все швидко оформили. Це приємно», – говорить Петро Коваленко, військовослужбовий правопорядку, мобілізований.

Громадська приймальна повністю цифровізована. Спеціалісти працюють в електронних базах даних: «Соціальна громада», ЄІССС, АСКОД. Це дає змогу:

оперативно надавати інформацію про послуги, які отримує суб’єкт звернення,

моніторити стан розгляду раніше поданих заяв, призначення чи непризначення допомоги та періоду її отримання;

проводити запис на прийом до спеціалістів.

На екрані громадської приймальні департаменту постійно демонструють соціально важливу для містян інформацію.

Телефони громадської приймальні департаменту соціальної політики:  067-509-50-26, 093-296-54-58; 54 22 01; 31 99 23; 71 01 94; 31 99 33.

Режим роботи департаменту:

понеділок-четвер – з 8.00 до 17.15,

П’ятниця – з 8.00 до 16.00.

Субота-неділя – вихідні.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *