Тролейбуси з автономним ходом планують закупити Черкаси

Підсилити обороноздатність країни та фінансово підтримати низку комунальних підприємств вирішили у Черкасах. На обороноздатність з міської скарбниці планують спрямувати понад 300 мільйонів гривень, а трьом комунальним підприємствам – 160 мільйонів.

Про це з посиланням на директора департаменту фінансової політики Черкаської міської ради Тетяни Харенко, повідомив журналіст «City News», який висвітлював пленарне засідання сесії.

 
– Підтримані внески у статутний капітал близько 160 млн грн. для підприємств критичної інфраструктури –  КП «Черкаситеплокомуненерго», КП «Черкасиводоканал» та КП «Черкасиелектротранс». Також була збільшена підтримка збройних сил України, за результатами усіх пропозицій на різні напрямки і програми підтримки обороноздатності спрямували 313 мільйонів гривень, – розповіла директор департаменту фінансової політики Тетяна Харенко.

Як прозвучало у ході пленарного засідання КП «Черкаситеплокомуненерго» (одне з двох постачальників тепла у обласному центрі) отримає 49 мільйонів  придбання когенераційних установок. КП «Черкасиводоканал» дають

42 мільйони на закупівлю насосного обладнання, а КП «Черкасиелектротранс» має отримати 35 мільйонів на нові тролейбуси з автономним ходом.

З відкритих джерел відомо що тролейбуси, які можуть рухатись, живлячись  не лише від відповідної мережі, але й від акумуляторних батарей мають змогу виробляти і в Україні.

Так ПрАТ «Концерн-Електрон» завершує розробку нового 12-метрового тролейбуса, який зможе від’єднувати струмоприймачі від мережі і 20-25 кілометрів їхати на заряді батареї. Від’єднання живлення від мережі відбувається у автоматичному режимі, цим керує водій не виходячи з кабіни. Батарея заряджається під час руху, поки він під’єднаний до контактної мережі. За наявності таких тролейбусів місто отримає можливість забезпечити рух електротранспорту на необладнаних тралом ділянках маршрутів пасажирських перевезень. Більше того. Використання цих тролейбусів здатне втілити ідею налагодження роботи електротранспорту на міжміських маршрутах. Наприклад, наскільки відомо, за радянських часів збирались відкрити тролейбусну лінію від Черкаси до Сміла. Навіть вздовж автотраси ніби встигли встановили опори для тралу, але втілити проєкт тоді не вдалось.

Луцький «Богдан моторс» виготовляє тролейбуси з автономним ходом, які без контакту з мережею здатні проїхати 500 метрів. Цього достатньо, щоб об’їхати якусь перешкоду. За запитом замовника виробник збільшує відстань автономного ходу. 

Враховуючи те, що вартість тролейбусу з автономним ходом приблизно на 15 відсотків вища за вартість звичайного, і сягає понад 230 тисяч євро, то за виділену міською скарбницею суму можна придбати три машини.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *